Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

 

A Molymi webáruház működtetését a Libro y Vino Kft. végzi. A vásárló rendelésének befogadása azon a feltételen alapszik, hogy elolvasta, értelmezte és elfogadta a Vásárlási feltételekben megfogalmazottakat.   

 

A termék kiválsztása
 

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. A "KOSÁR MEGTEKINTÉS" FUNKCIÓNÁL LEHET A KUPONKÓDOT ÉRVÉNYESÍTENI, később erre már nem lesz lehetőség. Ha bármilyen kérdése, kérése van a kuponkóddal kapcsolatban, kérem bátran hívjon minket 06 30 994 6746 számon, vagy írjon egy emailt az info.molymi@gmail.com címre. 

 

A rendelés elküldése
 

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy MPL által kiszállított, MPL Postán maradó vagy MPL Mol kutakon történő átvételi lehetőség közül választhat), valamint fizetési módot (utánvét, készpénz, banki átutalás). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.


 

Árak
 

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási és utánvét költségét. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható.

Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

 

Akciós kuponkódok érvényesítése

A speciális kuponokat be kell írni a kuponkód helyére,  ami a KOSÁR  - MEGTEKINTÉS funkció alatt, a weboldal bal felső sarkában található meg. Ott ha rákattint a KOSÁR majd a MEGTEKINTÉS gombra, be tudja írni, és ezáltal érvényesíteni a speciális kedvezményeket nyújtó kuponkódokat. A kuponkódot már nem tudja később érvényesíteni. 

A termékek mellet megjelölt akciós árak visszavonásig, a készlet erejéig  vagy a megjelölt konkrét dátumig érvényesek. Az akciókról a weboldalon és hírleveleinkben is értesítjük vásárlóinkat. 

 

A rendelések feldolgozása
 

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.
 


Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
 

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

 

Visszaigazolás
 

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja a 06 30 994 6746 számot. 

 

Számlázás

A Molymi webáruház a szamlazz.hu számlázási rendszert alkalmazza. Számláinkat elektronikus módon e számla formájában küldjük az Ön által megadott email címre. 


 

Fizetési feltételek


Áruházunkban jelenleg  személyes, utánvéttel , banki utalással  valamint bankkártyával történő fizetésre van lehetőség. (A bankkártyás fizetés részletes tájékoztatójának megtekintéséhez kérjük kattintson a szóra )

Utánvét esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. Banki átutalásnál vagy bankkártyás fizetésnél a csomagot csak akkor tudjuk elküldeni, amikor a teljes vételár ( amennyiben van szállítási költség akkor azzal együtt) beérkezik a bankszámlánkra.

Banki adataink:

Budapest Bank 10102952-12089600-01003002

 

Szállítási feltételek és díjak

Szállítási díjaink a vásárlás összértékének függvénye. 10 000 Ft felett ingyenes szállítást tudunk biztosítani.

Házhozszállítás belföldre MPL futárszolgálattal a 

             0-10.000Ft  vásárlás esetén 1295 Ft 
             10.001 Ft- tól ingyenes 

MPL Posta Pont szállítás - Posta Pont megnevezéssel megjelölt MOL kutakra

              0-10.000 Ft  vásárlás esetén 900 Ft

              10.001 Ft -tól ingyenes 

MPL Postán maradó szállítás

             0-10.000 Ft vásárlás esetén 1.000 Ft

             10.001 Ft- tól ingyenes

Postafiók címre nem szállítunk. A szállítási és fizetés díjaink belföldre vonatkoznak. Külföldre történő szállítás esetén nem egységesek a szállítási díjak, illetve utánvétre is csak korlátozottan van lehetőség, ezért csak egyedi megoldásokat tudunk kínálni, kérjük vegye fel a kapcsolatot ez ügyben velünk az info.molymi@gmail.com e-mail címen!

 

Várható szállítási határidő

A várható szállítási határidő 3-5 munkanap, amennyiben az árut mégsem tudjuk időben elküldeni, felvesszük Önnel a kapcsolatot. Szombaton, vasárnap és ünnepnap elosztóközpontunk nem szállít. 

 

A szállítástól elállás
 

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

 

A termék visszaküldése
 

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.
 


Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
 

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. .

 

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
 

A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.


 

Tulajdonjogi kikötés
 

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

 

Megrendelés módosítása, törlése
 

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Kapcsolat" menüpontok alatt található email címen van lehetőség rendelésének visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor. E -mail cím: info.molymi@gmail.com

 

Kosár
0 árucikk
Ajándékutalvány